asiltonunmommysi Bal__oglum mamayı daha fazla ağladı acaba doymuyor mu diye düşünüp verdim yine sakinleşmedi açlıkla alakası yokmuş demekki dedik öyle olunca
asiltonunmommysi Enderefeninannesi öyle her zaman yapmıyor kaka, bazen bütün gün yapmıyor gece 3 4 kere yapıyor bazen sabah dolduruyor biriktirmiş gibi hepsini bi kerede çıkarıyor
Ozlemmpamir asiltonunmommysi bizde aynıydık düzeldik şükür biraz daha sabredin Allah’ın izniyle atlatıcak inşallah çok iyi anlıyorum sizi sinirden oğlum ağlarken bende ağlıyodummm 😂 biraz saçma olcak ama ben karnına masaj yaparken sesli bi şekilde yavaş yavaş 10na kadar sayıyodum öyle sakinleşiyodu 😂
Bal__oglum Ozlemmpamir bu hep böyle mi sürecek der düşünüp durdum bugun umarım bu döngü çabuk geçer 2.ay sendromumuz
BeybininAnasi asiltonunmommysi çarşafta sallayın. Aç değildir muhtemelen gaZdan ağlıyordur. Ama sürekli çarşafta da sallanmaz en iyisi bir hamak
Alyaprenses asiltonunmommysi öncelikle geçmiş olsun benim bebeğimde gaz sorunu yaşıyordu biogaia iyi geldi bir de acı elma yağını her gün ayak tabanına 2 damla sıkıp masaj yapıyorum formda yazmışlardı faydasını gören çok olmuş en azından rahatlatıyor yani gazımıza yardımı oldu mu kesin bir şey diyemem İlaçla aynı zamanda başladım ama denemeye değer inşallah şifa bulursunuz
Nohutannesi asiltonunmommysi çok gazlı belliki. Rahatlamak için besleniyor, beslendikçe gazı artıyor. Kısır döngü. Ne diyelim geçecek inşallah zamanla
Can21 asiltonunmommysi rezene çayı ve kimyon çayı için birde aktardan süt çayı almıştım ben onun özel karışımı vardı laktozsuz sütle içiyordum bizimde bebeğimizin gazı vardı ama onlar sayesinde daha az olduğunu düşünüyorum
Senahmet11 asiltonunmommysi bizde 52 günlüğüz geçen gün buraya yazmıştım bebeğimin gazdan kıvrandığını uyuyamadığı. Birisi aguline bitkisel şurupu önermişti doktoruma sorup aldım çok şükür rahatladı bebeğim 2 gündür kullanıyorum çok rahat gece gündüz güzelce uyuyor inşallah hep böyle devam eder sizde bi deneyin isterseniz.
asiltonunmommysi Senahmet11 bi sorayım bende doktora bkyle olmaz yani hala mız mız az önce uyur gibi oldu yine uyandı tükendim artık 1 2 saat uyuyayım dedim eşime o baş etmeye çalışıyor napsın
asiltonunmommysi Enfal53 evin içi 25 derece gece 23e iniyor battaniye ile yatıyor, altını hemen değiştiriyorum zaten, bilmiyorum ihtimal olabilir tabi ama dışarı çıkardığımda da mont giydiriyorum
Bal__oglum asiltonunmommysi sıcak ve soğuktan da huzursuz olurlar.23 derece cok ideal sıcakta huzursuz oluyorlar
kahvekokusuu asiltonunmommysi bu durumu bende yaşamıştım sonunda dayanamayip doktora gittik gazdanmis lavma yapildi rahatladi cocuk sabaha kadar uyudu megerse hic bilmiyordum kimsede dememisti cikolata gaz yaparmış siz belki biliyorsunuz dur ama yine de soyliyim dedim yediklerinize cok dikkat etmeniz lazim malum cok cok gecmis olsun
Mom73727 asiltonunmommysi hip combiotik mama kullanın kolikler için bizde faydası olmustu aptamil kullandık meğerse o aşırı gaz yapmış sonradan anladık
kahvekokusuu asiltonunmommysi evet cikolata yemistim bi tane sizin bebisten daha da fena olmuştu katılıp kalmıştı defalarca 10-15 sn nefes alamamıştı ödüm kopmuştu insan ne yiyeceğini şaşırıyor