52 günlüğüz arkadaşlar. 15 günlükten beri gaz sancısı olduğu belli ataklarımız var 6 ile 9 arası falan uyutursam sıkıntı yok uyutmadık mı Allah. Damla kullanıyorum (sap simplex ve biogaia) kiraz çekirdeği kemeri ısıtıyorum. Masaj yapıyorum rahatlatıyor. Neyse sakinleştirebiliyoruz gazı tolere edebiliyoruz. Son 1 haftadır falan akşamları rahattı dedik bitti heralde gaz ama geceleri inlemeleri devam ediyordu hep ıııı ıııı diyerek inlemeyle uyuyor. Bitti diye sevinmişken 2 gündür öğlen 3 gibi Bi başlıyor deliriyor mosmor oldu ağlamaktan sürekli meme istiyor gibi veriyorum sakinleşiyor ama doymuyor heralde diye düşünüp mama da verdim yok susmuyor bana mısın demedi belli zaman sonra memede de ısıra ısıra ağlıyor çekerek. Kucakta durmuyor, bebek arabasına koyuyorum durmuyor. Memede uyumuyor vs derken dedim sarıp ayağımda sallayayım. Sallarken de uyumuyor ama sakinleşiyor bi 15 20 dk sonra orda da başlıyor ağlamaya hala uğraşıyoruz biraz eşim biraz ben az önce sakşnler diye duşa soktum yok susmuyor ateşi de yok. Bi kustu rahatlatlat gibi oldu ama yok