Bu konuda herkes muzdarip telefon vermiyorum ama benim oğlumda illa önüne ne varsa döküp öyle yemek yer. Gerçekten yemek yedikten sonra arkasını toplamaktan gına geldi çok yorgunum eskilere hep sorarım siz bu 7 8 çocuğu nasıl yaptınız bize bi tüyo verin diye