Anneler 2 yaşında bir kizim var. Yeme konusunda cok zorluyor hep öyleydi. Dr gittik dr bağışıklık cok düşük vitamin alması gerek vs.vs şeyler söyledi bir ton ilaç verdi. O hataya düşdüm ama napayım yemedigi icinde hep hastalanıyordu. Sadece yemek zamanında çizgi film izlesin diye tlf verdim tv açmam müzik kanalı açık olur. Ama farkettim ki önüne geçmezsem kizim telefonsuz yemek yemeyecek duruma gelecek. Onu nasıl oylamalıyım bilmiyorum herşeyden çok çabuk sıkılan bir cocuk .simdiden tskler