Gece saat başı uyanmaları böyle kalacak mı? Bizim huysuzluğumız neredeyse bitti, sadece gece uyanmaları kaldı çok fena saat başı ayaktayız her uyandıgında emzirmemeye calısıyorum 2 saatte bir emziriyorum alıskanlık yapmasın diye ama cok yorucu. Enteresan olan gündüz uykuları 30-40 dk yı gecmezdi simdi gündüz uzun uyumaya başladı. Yaşayan var mı bu durumu?