SongulAsel ben ben ben dibine kadar yaşıyoruz o ağlama ataklarını uyumamalı, bide 4. Ay atağımızda benim bebeğimde mimik oynamıyo gülümsemiyor bile inan ne şebeklikler yapıyoruz gülsün diye yok anam 😂 benim bebe inat aksi bebek inat olur mu demeyin 4 aylıktan belli ediyo kendini büyüyünce napcaz hiç bilmiyorum 🥲