Zeynepg rica ederim ☺️ bu arada içinde yastık şeklinde yenidoğan aparatı geldi onun sayesinde küçükken kullanmaya başladım şuan 6 buçuk aylık ama halen minyon olduğu için o aparatları kullanıyorum. Yenidoğan aparatı kullanacak iseniz onlar da farklı farklı oluyor araştırmanızı tavsiye ederim. Yastık tipli olan daha mantıklı geldi bana. Bir de eğer beli daha geniş birisi kullanacak ise babası gibi ek olarak bel uzatma kemeri isteyebilirsiniz onu da ücretsiz bir şekilde gönderiyorlar.
İpleri evet biraz uzun ancak çok yönlü kullanılması da biraz böyle sağlanmış o sebepten zamanla rahatsızlık vermiyor.
Belki vücut yapısına veya bebeğin kilosuna göre değişir ancak üç saat gezseniz çok aşırı ağrı yaşamazsınız ancak zaten bebeğiniz de üç saat genelde durmaz acıkır 😄
Bir de bunun yanısıra e bebekte baby plus markanın discovery kanguru var. Onu da kullananlar gayet memnun. Solomoma göre daha basit kullanımlı ve önünde ufak tefek eşyalar için fermuarlı cebi var.
Mamadus ise solomombaby ile neredeyse aynı. Birisi diğerinin çakması gibi ama hangisi bilemem, 😄
Kusura bakmayın biraz uzun yazıyorum. ☺️ Ben de karar veremediğim için çok fazla araştırmıştım. En son bunda karar kıldım. İnşaAllah sizin için en uygun, bebeğinizin seveceği kanguruyu bulursunuz. ☺️