Hfzmasal ben de kanguru aldım bi doktor, 3. Ayında kullanmaya başla aldıysan dedi. Hatta “kanguru neden aldınız, almasaydınız “ dedi ilk. Doktorlar çok sıcak bakmıyor sanmıyorum bu kanguru olayına. Kendi doktoruma gittiğimde ona da soracağım. Pahalı da bir şey aldım baya, içinde rahat etsin ergonomik olsun diye. Keşke doktora danışarak alsaymışım dedim. :(