aselkuss_27 sleepy kullanıyorum 1 senedir çok memnunum. Oğlum geçen hafta ishaldi, kakasını taşırdı sleepy. Ben de prima aldım. Bir daha da kimse bana prima aldıramaz!çocuk her sabah sırılsıklam uyandı. Çişi bile kaçırıyor kakayı geçtim. Cırt cırtlar elimde kalıyor falan. Bezin tanesi 1,5 tl ye yakın ama inanılmaz uyduruk. Sleepy taş gibi valla. Ne sızdırma ne bişey.