ipesi Nimenrix 7-9-13 ; Bexero 14-16 ve pekiştirme dozunu da 24-36 ay arasında yine 3 doz olarak planladı.
(Aslında nimenrix ve bexeroyu birlikte yapılmasını önerdi ama oğlum prematüre olduğu için endişelendim baska alternatif istedim açıkcası, bi süre bexeroyu yaptırmayalım bekleyelim dedi, sonra onu da bu şekilde planladı, her diş çıkarışımız ateşli geçiyor bizim, aşıları da hep ateşli geçirdik.)