Aylasrsn canım biraz karışık ya😁 bu bexero olan aşı Kasım ayında tr geldi b tipi oluyo. 6.aya kadar 3 doz 6. Aydan sonra benim doktorunda dediğine göre 2 doz yeterli. Koruyuculukları aynıymış. Yani ilk doz 7. Ay ikincisi iki ay sonra. Eger tercih edersen 7-9-12 yaptırabilirsin. Ben tercih etmiyorum fazladan aşı yaptırmayı. Cunku aynı etki oluyormuş. A tipi olanda nimenrix. Bu bexero gelmeden önce klasik 9-12 aylarda yapılan aşı hani.
Yani istersen bexero 2yada 3 doz , nimenrix 1 yaştan sonra tek doz. Yada nimenrix 9-12 2 doz ,bexero olanında 1 yaştan sonra yine tek doz yaptırabilirsin. Bana verilen bilgiye göre 1 yaştan sonra bu aşılar tek doz yeterli oluyormuş. Umarım anlatabildim😁 yinede doktorunuzdamda teyit edersiniz 😊