Gevrann Alse benim de düzensizliğim hiç olmadı ama neden böyle oldu. Eşimden test istedim oğlum henüz 3,5 aylık dua et bana canım. 😔 geldiği gibi yapacam
Alse Gevrann evet bebeğin pek küçük mus benim kizim 8.bucuk aylıkdi bende cok korktum ya hamileysem diye.. Seninki de düzensizlikdendir yaa inşallah
Happymother Bende doğımdan 7 ay sonra oldum 2 kere gününde oldu bu ay 5 gun geçti korkuma test bile yapamıyorum
Canderinsumeltem Cagatayinannesi Anladım peki bişey daha sorabilirmiyim emziriosanız bebeğinizi nasıl korunuyorsunuz acaba ?
Cagatayinannesi Canderinsumeltem emzirmiyorim 4 aylıkken istemedi mamaya döndük artık Bnde ise başladım çünkü erken. Korunma da geri çekilme yöntemi zaten biz tedaviyle çocuk sahibi olduk uzun süre ilaç kullandım olmayacağını düşünüyoruz ama olursa da sorun değil 😊 3.için korunuruz sanırım
Musmutluanne AygulSina emzirirken salınan prolaktin hormonu anne sütü artıran hormon adet gecikmesi yapabilir.
AygulSina Musmutluanne aadim teşekkür ederim yakinda olurum insallah tatile gidicez yolda gelmesinden korkuyorum biraz
NeclaDefne AygulSina hamilelikten sonra sadece 1 kere adet gördüm o da lohusa kanamasından sonraydı hâlâ bekliyorum 5 aylık kızım. Emziriyorum sanırım o yüzden. Düzensizlik oluyor. Sakin olun 1 gün gecikmiş gecikme sayılmaz.
Alse AygulSina gelmesini yardımcı olmak amacı ile maydonoz suyu ic rezene çayı da güzel bi sokturucu adacayi. Ben içtim günde 1 bardak ic yardımcı olur