Sonbahar33 ben kizima sma aptamil ve beblac gold kullandim en iyisi bebelc gold aptamil kabiz yapti sma gaz yapti ama her bebekte farkli oluyor birde bebelac goldu deneyim bence sadece mamami aliyor cunku 150 cc bana biraz fazla geldi kizim 4bucuk aylik 90cc iciyor ben hem emziriyorum bem mama veriyorum