atesbebek11 Sonbahar33 inşallah reflü değildir canım yediği bütün mamayı çıkarıyorsa reflüdür ama onunda çaresi var ve düzeliyor geçmiş olsun
Ekin22 Sonbahar33 Sonbahar33 memnunuz hiç kusmuyo diyemem gaz çıkartırken fazlasını çıkarıyo kullanmadığımızda gaz çıkarmaya kaldırdığımda bütün mamayı çıkarıyodu şuan çok şükür iyiyiz
atesbebek11 Sonbahar33 fizyolojik reflü mide ile olan mı boğazdan olan mı canım çok geçmiş olsun hiç üzülme oda geçiyor bir kaç arkadaşımın olmuştu 9 Aydan sonra geçti canım ek gıda hafifletiyorda
endoplazmikretikulumiste Sonbahar33 yok işte o çok büyük hata şöyle yap saatbaşı 30 cc gibi düşün iki saatte bir vereceksen 60 üç saatte vereceksen 90 saatbaşı vereceksen 30
Sonbahar33 endoplazmikretikulumiste 30 CC ile doymuyor ama 90 veya 120 veriyorum şuan zaten fazlasını içmiyor bırakıyor. Gaviskon kullanıyoruz 3 gündür kusmalari azaldı
Sonbahar33 atesbebek11 inan bilmiyorum ama mideden gelen birsey bence. Biraz araştırdım evet ek gıda alırken azalıyormus. Çok fazla çıkartıyor yediği yaramıyor
atesbebek11 Sonbahar33 ozaman reflü canım bunun için ayrı mamalar satılıyor onlarla besleyebilirsin en fazla 1 yaşına kadar sürer canım reflü yatağı al bebeğine yüksekte tut kafa bölgesini çok geçmiş olsun
AlpAnnesi94 Sonbahar33 sma bizde de kusma yapmıştı bebelac golda geçmiştim 1,5 yaşında hala devam ediyorum
TalentedMom Sonbahar33 benim Oplum da mamadan çok kilo almadı zaten mama içmeyi pek sevmesi hep zorla içirdim 4 aylıkken başlamıştık biz hipp kilo aldırmıyor ya en son bebelac gold kullandım onu dene istersen hiç kabızlık vs sorun yaşamadık
Sonbahar33 TalentedMom evet doktor da bu mamayı önerdi ama Bebelac ilk dogdigunda bir verdim normal olandan kabız yapmıştı
Sonbahar33 atesbebek11 çok sağol. Reflü yatağı var ama kayıyor aşağı ve rahat edemiyor altını yukseltiriyorum ama yine aynı. Evet ar mamalar önerdi dktor sma degistiricem fakat evolvia ve Bebelac arasında kaldım
atesbebek11 Sonbahar33 canım o mamaların hangisi iyidir hiç fikrim yok ama yoğun kıvamda olduğunu biliyorum sadece mamasını yerken biraz zaman alır bir arkadaşım aptamilinkini kullanmıştı memnun kalmıştı ama sen doktorun neyi önerirse onu kullan canım benim