Canım bizimde öyleydi ek gıdaya geçince düzeldi kusmamız hangi mamayı verirsem vereyim hep kustu reflü değil normal demişti çalkalamaya falan gelmiyordu çocuğu hep kusuyordu ama bütün yediğini kusmuyordu ama üstü başı yinede batıyor değiştiriyordum günde15 defa kustuğunu bilirim ek gıda düzeltti çok şükür çok zor oluyor Allah kolaylık versin canım geçiyor o günlerde