Kızım 3.5 aylık. Yaklaşık 1.5 aydır mama ile besleniyor. Hipp kullandık ilk kızıma yaramadı kabız oldu. Sma ya geçtik sonra tuvaleti düzene girdi kabızlık yaşamadık fakat kızım kusuyor sürekli bazen çökelek bazen şeffaf içinde çökelek bazen de resmen mamayı çıkartıyor geri bu normal mi ? Kilo alımı bu ay 400 Gr oldu doktor az buldu. 150 CC veriyorum 180 i kabul etmiyor henüz. Ne yapabilirim. Mama değişikliği mi yapsam