Sev63 canım benim bebişim de öyle şu an. Tam 5 ay 6 günlüğüz. Küçük doğdu 2130 gr o yüzden doğduğu kiloya göre hesaplama yapıyo doktorumuz, şu an 6100 gr çıktı. 300 gr almış ama aşırı hareketli ve çok kusan bi bebek, reflüsü veya herhangi bi sağlık sorunu yok, doğduğundan beri hem anne sütü hem mama olarak ilerliyoruz ilk aylar çok güzel kilo aldı ama son 2 aydır böyle 300-500 gr anca, doktorumuz haraketliliğine bağlıyo bu durumu, seninki de çok hareketli bi bebekse o yüzden almıyo olabilir, önemli olan durmaması ya da gerilememesi demişti doktorum. Ama sen yine de bi doktoruna danış istersen için rahat eder. Bu arada aşırı gazlıydı bizimki aptamil comformil ve bebelac nutriconfor kullandık mama olarak. Şimdi bebelac gold aldım hiç denemedim sonuç ne olur bilemiyorum, bazı mamalar güzel kilo aldırıyo bazıları çok aldırmıyo diyolar ya onun için söyledim. Belki benimde kullandığım mamadandır bilemiyorum😬 herşey ayrı bi stres gerçekten Allah bütün annelere sabır versin 🤲🏼😍