Sev63 Kızım 29 kasımda tam 4 aylık oluyor bugün boy kilo kontorlü yaptık, boy 62 cm, kilo 5900 gram, yani bir ay boyunca sadece 350 gram almış. Nasıl olacak bu, anne sütü almıyor mama veriyoruz. Hipp kullanıyoruz, çok üzülüyorum :((
Keeee Sev63 mama ile beslenen bebekler daha hızlı kilo alıyor diye biliyorum doktorumuz nediyor peki kilosuna
Keeee Sev63 canım bende cok araştırdım bebelac gold cok güzel kilo aldırıyor bende sadece mamayla besliyorum😞
umay2111 Benim kızım 4ay 6 günluk boyu 65 cm 6bucuk kilo gelişimine cok güzel dedi Hemsire hem emiyor hem mama veriyorum bebelac gold
Bmelis Benim kızım da 4 aylik. Anne sütü alıyordu. 3. Ayda kilo alımı az olduğu için takviye mama başladık. Hipp kullandık biz de ama 4. Ayda yine kilo alımı az cikti. Bu sefer mamayi degistirdik aptamile geçtik. Insallah bu ay düzelir. Siz de isterseniz değiştirin hipp den sonra aptamilde sikinti yaşamadı kabul etti.
Pamukhanim Sev63 burda mamayla ilgili açılan postların çogunda hipp in kilo aldırmadıgı çok doyurucu olmadıgı ama hazmı kolay ve gaz kabızlık problemi olmadığı yazıldı. Kilo alımı yavaşsa kesinlikle aptamil öneririm
Melsbahar Pamukhanim aptamilde kabızlık yapio ama hipotez ole bi sorun yok cok sukur sadce kisa sure qaz damlası.kullndik hipple ama aptamille cok qaz kabızlık.sorunu yaşayan cok die duydum
Suzi-12 Sev63 mamayı değiştirin isterseniz bende 2 kutu hip kullandım ama hiç memnun kalmadım şuan almiron kullanıyorum baya yaradı kızıma 4 aylığız 3 hafta önce kontrole gittiğimde 7115 di kilosu
Sev63 Suzi-12 yani doktoruma yazdık bakalım ne önerecek artık, doktorumla bizim aramız 1.5 saat. Sürekli gidemediğim için bu postu açtım, belki bişeyler bulabilirim diye, artık ciddi bir şekilde kafama takıhoruö uykusuzum sürekli:(
-Yasminnn_75_ Sev63 bence mamasını değiştirin bebelac gold çok iyi ben bir kere kullandım faydası var. Bebeğim istemedğin de yada kilo almadığnda değişiklik yapıyorum inşallah kilosunu alır bebişin iz üzülmeyin
Sev63 -Yasminnn_75_ yani doktora yazdım bakalım ne önerecek, umarım bir an önce bir çare buluruz çok üzülüyorum artık bu duruma, 1,5 aydır uyumamışım doğru düzgün, sürekli elimde biberon yedirmeye çalışıyorum:((