Erken sünneti sadece çabuk iyileşiyor diye yaptırıyorlar ama organ gelişimini tamamlamadığı için yapışıklık tıkanıklık gibi türlü problemler çıkabiliyormuş ortaya, konuştuğum çok sayıda doktor önermedi. 10 aylık yaptırdık biz ama keşke en azından yaşını bekleseydim diyorum çok pişman oldum beklemediğime