Yagmur0007 ilk zamanlar bebeğimi annemlere bırakıp hastaneye gitmiştik eşimle bebeğim emzik emiyordu ama annemlere huysuzluk yapms ağlamış emziği almamış annemde şekerle şerbetli su yapıp batırmış emziği vermiş bizim emziği bırakmadan emmiş neyse akşam oldu hiç durmadan ağlıyor çocuk karnına dokununca çığlı basıyor. Kabız olmuş hastanede röntgen cekildi bagirsaklar dolu kaka yapamadi tabi lavman yaptilar cocuga. Dr a söyledim şekerli su vermişler diye şeker normal insanlarda kabızlık yapar yeni dogmus bir bebegin bağırsakları şekerli yiyeceklere hazır değil henüz demişti