Kızlar günaydınlar. Sizce bir bebeğin emzigine bal reçel vs tatlı tarzı markalarlar batırılması ne kadar doğru ve bunun bir yan etkisi olabilir mi .büyükler durmadiginda batır diyor da net bilgiye varamadım ve çekimser yaklaşıyorum şeker oranı olduğu için sizlerden de tabsiyeyardim?