asiltonunmommysi bol bol çıkın.. Düşünün şöyle.. Hiç çıkarı çıkarılmamış, alışmamış benrkler daha çok çabuk hastalanıyorlar.. Ben kızımı 5 günlükken çıkardım.. Her gün çıkarırım.. Rüzgar olsun alışsın diye çıkardım.. Ve maşşallah şimdi 5. 5 aylık ve hiç hasta etmedim maşallah… Sıkı büyütülen çocuklar çok çabuk hastalanıyorlar ve dirençsiz kalıyorlar.. Kim ne derseniz deyin, siz onun annesisiniz, neyin iyi neyin kötü olacağını siz bilirsiniz ve devam edin kimseyi dinlememeye 😎❤️❤️❤️❤️