Valla ben 20 günlükken çıkarmaya başladım şu anda 2,5 aylık hala çıkarıyorum
he tabiki durmuyor sürekli ağlıyor ama artık yavaş yavaş anlamaya başladı
büyük bir park var yakınımızda, oraya yürüyüşe gidiyoruz. Kızımı da sıkı giydirip kanguruya koyuyoruz. Hem bizim içimiz açılıyor hem çocuk hava alıyor. Valla bize de deliymişiz gibi bakıyorlar ama kimseyi umursamıyorum ben