snyck Linaaaammm lisedeki yeğenim çok övüyordu bende ilk kez dün yedim çok beğendim 😊 sebze cesniliydi çok çok acıydı 3 kere falan tuvalete çıkardı ama tadına diyecek birseyim yok severek yedim