Linaaaammm Mommqueen bazen hepimiz öyle yapıyoruzdur ben sabah kızıma koşturmaktan kendim yiyemiyorum akşam yiyorum bazen sadece onu da abartıyorum bazen ama çok şükür kilo sorunum yok 😂
Bebiskomm Linaaaammm o pakettekiler ztn noodledan baska herseue benzio.uzakdogulular gorse suratımıza atar😂
Linaaaammm Vuslat23 Ay verme kuzum boşver zaten zararlı bişe valla sen verme genede normal makarna yap tavuk lu falan 😬
Vuslat23 Linaaaammm 13 yasında ben zaten vermıyom babasıyla cıkınca kandırıp alıyo erkekler malum al kızım al ne ıstıyosan :)))
Beyaz_cikolataa Her gece 2 tane yiyen ben gruptan ayrildiii😂acaba cok mu pişirdiniz ? Ayricaa körili ve spayesel daha güzel 😋😋
Linaaaammm Beyaz_cikolataa yok canım yumuşadığı anda aldım ocaktan ☺️ Her gece yenecek kadar da güzel değil be yapma şunu kendine be yapma 😂
Elifffinnn10 Linaaaammm ya evet nasil yiyorlar benimde midem bulanıyor bi lokma alıp bırakıyorum berbat bisey ya 🤮
Linaaaammm Sibel43- suyu tam koydum hatta az bile koydum arkasında bi buçuk bardak yazıyordu ben bi bardak koydum zaten tadı suyla alakalı değil di çok kötüydü
mucizelerin_annesi Linaaaammm cnm BİM’in ürünü çok güzel hepsi çok iyi olumyo bende sevmiyorum ama yeni nesil çocuklar çok seviyo 😄kızıma diyorum ne anlıyorsunuz bundan