laliko35 Benim de oluyor bünyem yapıyor. Sadece görsel olarak orada kabarıklık oluyor hücreler gereğinden fazla kendini yenilediği için fazlalık et oluyor o kadar. Herhangi bir zararı yok. Contraburex i de o kabarıklığı biraz olsun azaltmak için veriyorlar görsel olarak rahatsız oluyorsan eğer. Ama hiçbir şey kullanmasan da olur senin tercihin. Ben apandisit ameliyatı olmuştum çocukken ilk o zaman olmuştu keloid dikiş yeri. Sonra her dikiş atılan yerde keloid yapıyor vücudum. Parmağımdan ameliyat oldum mesela geçen yıl orada da oldu. Sezaryen yerimde de kesin olmuştur bakmadım bile. Yarın bakacağım. Contrabutex de çok etkili diyemeyeceğim çok daha pahalı bir jel. Ben çok çok düzenli kullanmadım gerçi ama belki düzenli kullanırsanız uzun vadede inceltir o kabarıklığı bi tık, yine de çok beklentisiniz olmasın. Sarı kantoron yağı da aynı işveli görüyor bilginiz olsun.