gulsennnmm bende 14 eylülde doğum yaptım kendimi çok yorunca sızlıyor ağrı oluyor regl sancısı gibi ama dinlenince geçiyor. Dinlenince geçmeyen bi ağrıysa doktorunuzla görüşün bence. Ayaklarınızı sıcak tutun birde soğuk alınca hemen dikişler sızlıyor birde kızarıklık veya akıntı yoksa korkulacak bisey yoktur bence