Arenn gerçekten çok ama çok zormuş bende çok açtım çizgi film napalim elimde değil bende biliyorum hic iyi olmadığını ama insan mecbur kalıyor anlıyorum sizi ama bizimki başta dalıp yiyordu ama şimdi bildiğiniz kitleniyor çizgi filme ağzına zorla atıyorum ağzı dop dolu bekliyor öylece gözünü tv den ayırmıyor. Gülermisin ağlarmısın yanı Allah yardımcımız olsun canım denemedgim
şey kalmadı benimde ne yapacağımı iyice şaşırdım