Kızlar, 13 aylık oğlum asla birsey yemek, içmek istemiyor kaşığı görünce resmen kaçıyor. Kahvaltı veriyorum abartısız 2 saat sürüyor ağzında tutuyor yutmuyor. Başlarda çok pütürlü geliyor o yüzden mi dedim ama ağzında eziyor yutmuyor tükürüyor. Pürüzsüz veriyorum Resmen ağzından taşıyor inatla yutmuyor. Su bile içmek istemiyor. Zorlamayı deneyince kip kırmızı oluyor ağlıyor yutmuyor denemedigim şey kalmadı. perisan haldeyim strese giriyorum. Tepki vermeden duramıyorum kızıyorum haliyle sonra pişman oluyorum. Tek basımayim yardımcı olabilecek kimsem yok. Eğer bu durumu yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim🥺