Kelebek88 oğlum 4 aylık hep o şekilde yapıyor üşüttün dediler sıcak tuttum öyle olmaz kendini sıcak tut dediler tuttum alerjisi vardır dediler test yaptrdım ama düzelmiyor hep böyle. Dr en son demekki metobilizması böyle çalısıyor dedi. Yalnız bizim ilk aydan beri böyle sonradan olduysa test yaptrmakta fayda var