Sadece tebessüm ettim😊 bizim bebek hemen hemen doğduğundan beri ara ara yeşil kaka da yapıyor sümüklü kaka da yapıyor. Doktorumuz tartı alımında sorun olmadığı,ateş,ishal,halsizlik,kakada kan gibi belirtiler olmadığı sürece bunların olabileceğini. Çoğunlukla annenin yediği içtiğine bağlı olduğunu, bebeğin çok ya da az emmesiyle alakalı olduğunu söyledi. Önemli olan sürekliliği olmaması.