Deletedmom27337 benim kızım sadece anne sütü alırken bile kabızdı ve ek gıdaya geçene kadar haftada 1 gliserin kansukla veya lavmanla yaptı. Ek gıdadan sonra da sorun devam etti. Duphalac, kayısı, zeytinyağı hiçbiri işe yaramadı. Yaşına doğru dulcosoft bize çözüm oldu. 1 şişe bittiğinde kendiliğinden kaka yapar hale geldi.