Seyhaa
Seyhaa merhaba, doysalar da biberonu itmiyor bazı bebekler . Benim kızım da öyle . :) Anne sütü ve mama şeklinde ilerliyoruz, 90 cc mama veriyordum 3. aya kadar ve her mamadan sonra ağlıyordu. Sadece 2 dk süren bir ağlama.100 e cıkardım, yine ağlama devam. Sonra doktora gittiğimizde kilo alımı iyi, süt yeter , mamayı çok azaltalım dedi. 70 cc ye düşürdüm yine aynı aglama:)) bakıyorum suanda mamayı azaltmama rağmen yine 3-4 saatte bir acıkıyor. Demem o ki, 150 de versen itmez biberonu, benim kızım gibi:)