Yalin Asafeymeninannesi duz kafa yastigi ovalken düzlesmesin diye canim, duzlestikten sonra bi etkisi yok ama bundan sonra yan yatir cogunlukla nispeten farkedicektir
Yalin Kaaninannesi iste o yastigi dogumdan itibaren duslesmesin diye kullanicaktiniz, sirt istu, yan farketmez.ama duzlestikten sonra yastigin etkisi yok, yan yatirin sıklikla
Pelin13 Bizimkide düzdü doktor 6 aylıkken gittiğimizde düzelir yan yatırın dedi ama yatmıyordu istediği gibi dönüyordu ama o aydsn sorma kendi sağına soluna yatmaya başladı 9 aylık şuan daha iyi yastık aldık ama yastıkta durmuyor pek
Sedefbxl Asafeymeninannesi evet canım benım esımde mıdyatlı onlar yapıyolarmıs benım oglanın kafasını cok begenıyolar 😁dum duz
Asafeymeninannesi Sedefbxl ahahaaa🤣🤣 bende batmanlıyım ilk defa bunu sizden duydum 🤣 mardine has muhtemelen 😊