lilayko_ çok çok geçmiş olsun 🙏🏼 Allah korusun, bir daha yaşatmasın öyle bişey 🤲🏼
Bol bol serum fizyolojik su damlatın ve aspirasyon yapın.. Bizim de çok geniz akıntısı oluyordu oğlumda, çok öksürüyordu, doktor öyle demişti. eğer ayı ilerledikçe geçmezse gelin dedi ama geçti şükür 🥲🍀