lilayko_ Kızlar yeni doğum yaptım. 13 günlük bebeğim var. Doğdu doğalı heniz tıkanıklığı var. Bugün banyodan sonra balgam bebeğimi tıkadı ve bebeğim bilincini kaybetti resmen. Ellerimde öldü sandım. Tıkandı nefes alamıyordu. Cimcikleyerek resmen etlerini kopararak kendine getirdim ağlattım. Sonra hemen acile gittik. Herşeyi normal ama geniz tıkanıklığı ve burun tıkanıklığı için şu an ilaç veremem çok küçük dedi. Burun spreyi verdi sadece. Yastık kullansın dedi. Çok sıcak ve kokulu şeylerden uzak tut ve buna alış dedi. Başınıza böyle gelen var mı? Her ağladığında tıkanıyor zor toparlıyor. Ben ne yapayım nolur çare söyleyin. Bugün saçlarımın ağardığınj hissettim. Allah kimseye yaşatmasın çok zormuş evlat
MeteNaz lilayko_ öncelikle geçmiş olsun. valla o zamanlarda bizimde tıkanıklık vardı. Doktorumuz açmadan göndermedi. Çünkü çok sonra ağızdan nefes almayı öğreniyor. Önce hava verildi sonra Hortumla çekerek açtılar. Bizde aspiratörle evde devam ettik. Sizin doktorunuz neden açmadı? Özele mi gittiniz devletmi? Nasıl böyle bişey yapmadan gönderiyor çok sinirlendim
Maheste lilayko_ çok geçmiş olsun canım Allah bidaha o zor anı yaşatmasın.. bizde daha 1 aylikken gaz damlasi genzine kacmisti bilinci kapancak şekle gelmis nefes alamamisti acile zor yetistirmistim o anı hayatım boyunca unutamam o kadar zor ki Rabbim yardımcınız olsun inşallah geçer hemencecik
EmineB10 lilayko_ geçmiş olsun burnuna bir kaç damla serum fizyolojik damlatın en iyisi o. Sünük Genzine akmasın ki balgam olmasın burnunu açık tutmaya çalışın
Kattyperryy Ay çok geçmiş olsun canım çok korkmussundur Allah korumuş bende boğazına kusmuk gidince falan çok korkuyorum Allah’ım yavrularımızı korusun
lilayko_ EmineB10 hiç işe yaramadı. Çünkü bebeğimin geniz akıntısı çok fazla. Bugün ağzından baya balgam geldi baya dolu genzi. Sprey verdi bakalım o nasıl
dinle_beni_bi lilayko_ öncelikle geçmiş olsun. Rabb’im bir daha yaşatmasın. Yastık kullanın Dr un dediği gibi. Bebeğinizi yan yatırmaya gayret edin. Birde öyle durumlarda bebeği kolunuzun üzerine yatırıp sırtını hafif pat patlayin. Ama yatarken hep kontrol edin mutlaka yan yatırın
Deletedmom99886 lilayko_ Çok geçmiş olsun burada yazana bir göz atın Eğer yaparsanız doktorunuza danışın çünkü 13 günlük ek gıda ile alakası olmayan bir dönem 5 aylık falan olsa sorun olmaz belki ama
Enfalmina lilayko_ çok geçmiş olsun o benim kızımdada vardı şuan 9 aylık oldu geçti diyebilirim resmen horluyo yatarken nefes alirken kbb ye gittim geniz borusundaki bişey gelişmemis demisti unuttum adını zamanla düzelcek d vitamini damlası varya onu mutlaka kullan dedi bide ben 5 aylık olana kadar reflü yataginda yatırdım hic değilse kussa bile genzine kaçma sorunu olmuyodu sende al kullan mutlaka ve kbb ye git bence
Melike571 lilayko_ ben değil ama bi arkadaşım da 40 çıkmadan aynı şeyleri yaşamıştı. Serum fizyolojik al canım o açar genzini çok geçmiş olsun
Asenat3465 lilayko_cok geçmiş olsun nasil kotu durum biliyorum 🥺bnmde bir ay önce öyle oldu bebeğim 2ayllrkn balgam vardı her oksurugunde kaldırmak zorundaydım nefesi gidiyordu en son bir oksurdu morardı nefesiz kaldı hastaneye gittim bronşite çevirmişti bir hafta yatık ama 4 aylık ve hala hirilti var düzelmiş değil
MeteNaz lilayko_ açmaları lazım. Biz hatta hava verilirken evde açalımmı dedim doktora hayır açılsın burda bu önemli dedi. Ağızdan nefes almayı sonra öğreniyorlar dedi. Sizin doktorunuzunda açtırması gerekiyordu bence
Deletedmom5284 Çok geçmiş olsun, duş için mutlaka banyo şapkası kullanın, ben yenidoğandan itibaren 15 aydır kullanıyorum, benim başımada geldi aynısı bir kere çok kötü oluyor insan, Allah beterinden korusun
Zeynep141303 lilayko_ internetten eseflemeyi ogren kuzum cok faydasi var ben bebegime yapiyorum 5 aylik
MeteNaz Zeynep141303 internette esefleme ile ilgili bir şey bulamadım yardımcı olurmusunux benim oğlumunda burnu tıkalı