Benim mobilyalarım da hepsi inegöldendi.İstanbula gelin gittim mobilyalar büyük geldi evime ikinci ele sattım alan kişiler ağzı açık kaldı taş gibi mobilyaları görünce.Bir yıl kullandım ama masam ğnitem büyüktü satmak zorunda kaldım.İstanbuldan bi mobilyacıda küçük yaptırdım aynı modeli ama masa kullanmadan kırıldı.Yani demem o ki inegölden kötü mobilya çıkmaz diyebilirim.Tabi istisnalar hariç üstelik ertuğrulgazideki imalarhanelerde yaptırırsanız çok uyguna gelir