Senahmet11 benim bebeğimin de 2 ay kontrolünde gazı olduğunu kilosunun da biraz fazla olduğunu söyledi 2 saatte bir emzirmeye çalış dedi. İlk önce 1 saat sonra 1.5 saate çektim sonra 2 saatte bir emzirdim bebeği alıştıra alıştıra yani. Öyle yapınca da bebeğim dediğiniz gibi 3 dk değil doyana kadar emmeye başlamıştı. Doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim gaz problemini böyle çözdük biz. Bebek sancı oldukça emmek istiyor çünkü bildiği başka bişe yok emdikçe de gazı sıkıştırıyor böyle düşünün doktor yanlış bişey söylememiş, sadece 3 saat değil de 2 saat olması daha iyi sanki