Senahmet11 bana da doktorum aynı şeyi söylemişti verme demedi aslında, şimdi bebek her ağladığında açlık zannedebiliyoruz, o da balık gibi hemen kabul ediyor. Aslında gazdan ağlayabilir, emerse daha çok gazı olur. Bir de göğüslerin kendini toplaması lazım vs demişti. Oyalamaya çalış biraz açlığına emin olduğunda ver demişti.