Zehraa_ FZC yemiyor yemiyor 😭 bu yabancıların bebekleri çok akıllı oluyor ya 😂 bizim bebeler değişik 🤦
Zehraa_ Fencimam AA ben hiç böyle düşünmemiştim evet biz bir tabakw iciriyoruz ama onlar rahatsız olabilirler doğru bu aklımda kalsın 😚 bundan sonra ölçü için zorlamiyim bare
queens 7 aydan beri durum bizdede aynı şuan 10 aylık iki kaşık (mama kaşığı) sonra açmıyor ağzını ısırıyor kaşığı pankek köfte falan yapıp eline veriyorum minik minik koparıp önünr koyuyorum bazen elimle ben beslemek istediğimdede açmıyor ağzını eğer güç bela soktuysam ağzına çıkarıyor kendi yiyor yine ama hiç bir zaman doyumluk yemiyor malesef :/ kan testi yaptırdım kansızlıktanmı yemiyor diye ama maşallah değerleri iyi çıktı 4. Dişi geliyor ben ona bağlıyorum artıkk 1 yaşından sonra duzene girer diyorlar bekliyorum sabırla herseyin çöp olmasıda cabası
Zehraa_ queens Bende gözümu 1 yaşa diktim ama hiç yiyecek gibi durmuyor 🤦 bizim kan değerlerimiz de normal kansızlık falan yok artık huy mu edindiler kendi dünyalarında ne yaşıyorlar anlamadım gitti 🤦 bir çözümü olmalı ya 😭
morjaguar Zehraa_ blw deneyebilirsiniz, önce mıncıklıyacak sonra yavaş yavaş alışır. 10 ayın başında ben de çok zorlandım 2 hafta. şimdi biraz biraz kendine geldi, 10,5 aylık
Zehraa_ morjaguar blw denedim sadece oyun oynuyor 🤦 ne kadar süre oyun oynar ki 1 hafta sonra pes ettim ben