Bebeğim 10 aylık bu zamana kadar zar zor bisiler yiyordu son zamanlarda yemek seçmeye başlamıştı ve 2 haftadır falan asla ek gıda kabul etmiyor napicami şaşırdım zorla ağlatarak yedirmek istemiyorum 🤦
Varmı başına gelen bir çözüm bulan ne yapacağımı şaşırdım
Nasıl sevdiricem ben bu çocuğa yemeği 🤦😭😭