Elifyankii3 milasuna burda bebeğinin kilosuyla hava atıyor şaka gibi yaaa zayıf olsaydı o zaman görürdük havalarını yazık ya bir de kadın her düşük kilo gönderirsine inadına yorum yapmış kendini tatmin ediyor herhalde
Sefeff Eslemin_Annesiii kadın kilosu iyi ilanlar yazmasın demiş yine bi yere sıkışırmışsınız kendinizi. Bırakın bari kendi postunda sevinsin yahu. Illa bi yerde söylemek zorunda mısınız 🤦♀️
BalkizimBaloglum2 Elaalya üzülmeyin sagligi iyiyse insallah oda alir kilo keci boynuzu pekmezi bal tereyagi muz muhallebi ise yariyor deneyin
Nik_mik_yok BalkizimBaloglum2 ne kullandın şurup . Bende istedim doktordan hastalık döneminde yemiyor diye ,multimix yazmış
Ozgooo35 BalkizimBaloglum2 benim kızımda 32 aylık 10.500 gecemiyodu 1 ayda 11.600 olmuş bende aşırı mutluyum iştah 0 hareket bol yaşıtlarına göre zayıftı yakaladı çok şükür 😂
Ayseee27 BalkizimBaloglum2 yazmışsınz görmedim balık yağıda kullandınz mı? Gece muhallebesini nasl hazırladnz
Gokce_mom BalkizimBaloglum2 çok sevindim senin adına 1 YAŞA 8 kg kız bebek annesi olarak darısı bize diyorum inşallah
tosbikyanak-ela- BalkizimBaloglum2 ben anladım canım dün kontrole gittik ilk defa iyi ama yarım kg eksiğimiz var dedi önceden hep 4-5 kg eksikleri gördugum için oh ohhh çok şükür çok iyi dedim doktora 😁 düşündükçe sevinçten halay cekesim geldi bütün gün 🤣
kahvelianne Miniginannesiiii sen ben misin acaba😂 24 ocak 2018 doğumluyuz 2 senedir 12.5 kilo yeni 13.5 oldu bi kaç aydır 😂😂
3MelekAnnesi3 BalkizimBaloglum2 19 aylık 11 kilo nolcak böyle bilmiyorum zayıf bebeler cok iştahsız oglumda suan sizin sevcinizi cok iyi anlıyorum bende 6 ay sonunda 1 kilo aldır diye sevinmiştim
merve5561 BalkizimBaloglum2 kızım 3 yaşında 12.3 kilo kıyafetle o da 😃 asla çıplak tartmıyorum onu moralim bozulmasın diye 2.5 yaşına kadar 10 kiloydu fortini mama yazdı dr onunla aldı 2 kiloyu da yoksa daha kötü durumdaydık şimdi yine aylardır aynı 100 gr bile almıyor
Nik_mik_yok Uykucu Bende öyleyim , 8 günde olsa kuvoz yolu beklemek çok zor . Sütümün geldiği gün bizde eşimle aglamistik sevinçten 😊