Eg16 her gün aynı saatlerde ağlama krizleri yaşıyorsanız bebeğiniz koliktir en büyük ilacta sabır maalesef ki , nurse , sab simplex denedim işe yaramadı 1 gün iyi geliyor sonra yine aynı , biogaiai düzenli kullanıyorum kaç şişe bitirdik bilmiyorum ama maalesef hala aynı bebeğim. Diğer oğlumda daha çok damla denedim metsilde denedim onda hiç biri işe yaramamıştı aguline diye bir şurup çok iyi gelmişti ona 2 aylıkken almıştım azalmıştı baya ağlamaları ıkınmaları 2,5 3 ayında bir anda kesildi o sancıları 🙏