Sfanr Aslında mamayla beslenen bebişlerinde suya ihtiyacı yok demişti doktorum ilk 3 ay vermedik biz sonra 4 aylıktı günde 3 yada 4 çay kaşığı verin dedi gün içinde böbrekli yorulmasın diye yine taktir sizin banada çok baskı yaptılar ilk zamanlar mama içiyor su ver diye ben doktorumu dinledim 4. Ay 10 günlükken sabah öğlen akşam 2 şer kaşık veriyordum