Sfanr bence kesinlikle vermelisin onlarda can. Bizlerin vücudu susuz kaldığını düşünebiliyor musunuz. Doktorum banada asla verme dedi mama İle beslendik bizde ama ben hep verdim 1-2 çay kaşığıda olsa verdim ve şimdi maşallah çok seviyor. Çokta kuralcı olmayın derim ek gıda döneminde benim kızım hiç doğru düzgün yemedi tatsız şeyleri bizim yediklerimizden istedi ve yedi. Az tuz az yap koyup yaptığımda yemeklerimizi o da bizimle beraber yiyor.