Mete-35 ben de takip ediyorum onu. Aslında ben bilerek yavaş gidiyorum bir öğün oluyor genelde benim. Daha tam altı aylık olmadığı için az az tercih ediyorum. Şimdi bir öğün birkaç hafta sonra iki öğün gibi. Beyefendi öncesinde doğru düzgün beslenmedigi için bı sra kilosu alt sınırdan gitti. O yüzden mamaya ağırlık vereyim dedim hazır yiyorken. Yarın boy kilo ölçümü var. Ben tarif kitabı aldim orda güzel tariflrr vsr ama dediğim gibi ek gıda moduna gecemedim. Genelde bir öğün sebze yoğurt gibi gidiyorum. Yarın niyetimde bebe bisküvisi var yogurduna katarim.