Merhaba anneler oğlum altı aylık sayılır doğduğunda hipp kullandım onu sevmedi sma ya geçtim onu biraz daha iyi iciyo ancak yine sıkıldı sanki peşinde dolaniyorum içsin diye acaba yine değişiklik yapıp Aptamil mi alsam dedim anne sütü almıyor ek gıda artı mama hangi Aptamil i almam lazım üzerinde farklı yazıyor mamaların ve tavsiye eder misiniz Aptamil deneyeyim mi