MerveAlaca67 yoo çok basitti benim oğlum lokal oldu öncesinde iğne yaptılar uyuşturdular o sırada ağladı biraz bi 10 15 dk bekledik dışarıda çağırdılar doktor hemen 5 dakikanın içinde kesti dikti eve gönderdi hemen hiç ağlamadı sünnet esnasında zaten küçük olduğu için bişey anlamadı hissetmedide eli hızlıymış doktorun zaten konuşa konuşa sünnet yaptı eşimle bende yanındaydık oğlumuzun hiç korkmayın evw gelip narkozun etkisi geçince çok ağladı ama çabuk geçti ben önce hakiki zeytin yağı ardındanda merhemini sürüyorum akşama bişeyi yoktu oğlumun çok şükğr bebekler daha çabuk atlatıyor korkmayın