Gizoooo hiç bi işe yaramıyo reflüsü var oğlumun da kilo alımında bi sıkıntı olmadığı için ilaç başlamadı doktorumuz ar mama aldık biz katıyorum normal mamasına ama yine kusuyo her gün kaç kez üst değiştiriyoruz kimse kucağına alamıyo artık direk çıkarıyo yıprandık 🤭 umarım geçer 4 aylık şuan miniğim