Kızlar öncesinde Hipp kullanıyordum kusması oluyor diye golden goata geçtim bi nebze azaldı ama leş gibi kokuyor valla ekşi ekşi. Üşütmüştür diyeceksiniz ama süt alerjisinden şüphelendiler o süreçte bakanlığın verdiği mamadan kullandım onda kusunca böyle kokmuyordu iki öğündür kendi mamasından veriyorum. Sizin bebeklerinizde de oldu mu ?